VAPAAOPPILASPAIKKA

Turun Liikuntaseuralla on käytössä seuran jäsenille tarkoitettu vapaaoppilaspaikka -järjestelmä. Vapaaoppilaspaikkoja myönnetään vuosittain muutamia budjettiin varatun määrärahan puitteissa - kriteerinä perheen vähävaraisuus. Mikäli kriteerit täyttäviä hakemuksia ei tule, voidaan paikat jättää täyttämättä.Vapaaoppilaspaikkaa voi hakea kaiken tasoiselle voimistelialle ikään tai harjoitusryhmään katsomatta.

Vapaaoppilaspaikka myönnetään yhdeksi kaudeksi (kevät/sysky) kerrallaan ja pääsääntöisesti enintään kahdeksi peräkkäiseksi kaudeksi. Kullekin kaudelle tulee tehdä erillinen hakemus.

Vapaaoppilaspaikan saaneelle harrastajalle myönnetään joko osittain tai kokonaan vapautus kauden harjoitusmaksusta. Jäsenmaksu ja muut harrastukseen liittyvät kustannukset (mm. kisamaksut, varustehankinnat) tulevat harrastajan maksettavaksi.

Lisätiedustelut toimisto.tls@gmail.com